ul. Jawornicka 8/5, 60-161 Poznań 61 886 49 90 kontakt@szymex.pl

Kontrola Dostępu | SZYMEX POZNAŃ

    Jesteś tutaj!
  • home
  • Kontrola Dostępu

Kontrola dostępu dla bezpieczeństwa i efektywności firmy

Standardowa kontrola dostępu przeznaczona jest dla systemów, które mają realizować popularną, powszechnie oczekiwaną funkcjonalność. Umożliwia zarządzanie ruchem osób w obiekcie przy użyciu typowych scenariuszy i zwykle nie oferuje funkcji dodatkowych takich jak automatyka budynkowa czy integracja z platformami zarządzania bezpieczeństwem (PSIM, SMS, VMS, CCTV). Szymex oferuje opcje standardowe oraz bardziej zaawansowane, a także dopasowane funkcjonalności.

Standardowa kontrola dostępu to:

  • średni poziom kosztów zakupu urządzeń i wykonania instalacji,
  • proste i intuicyjne oprogramowanie zarządzające,
  • możliwość łączenia w jednym systemie urządzeń sieciowych oraz autonomicznych,
  • jednolity system zarządzania uprawnieniami dostępu,
  • wsparcie małego i średniego biznesu, a także firm z sektorów komercyjnego, mieszkaniowego i publicznego, branży przemysłowej, wypoczynkowej, edukacyjnej, służby zdrowia i innych.

Zaawansowana kontrola dostępu (Enterprise) przeznaczona jest głównie dla średnich i dużych obiektów, w których rola systemu kontroli dostępu wykracza poza typową logikę, oferując integracje z innymi systemami funkcjonującymi w obiekcie. System może pełnić rolę głównego systemu informatycznego, zawierając bazę danych użytkowników obiektu, dostępną dla innych systemów budynkowych.

Zaawansowana kontrola dostępu to:

  • serwerowa baza danych,
  • interfejs programowy do sterowania systemem i dostępu do bazy danych,
  • zaawansowane funkcje kontroli dostępu,
  • integracje z zewnętrznymi platformami bezpieczeństwa i automatyki,
  • obsługa systemów rozproszonych terytorialnie,
  • oprogramowanie zarządzające w architekturze klient-serwer,
  • obsługa z poziomu aplikacji mobilnej oraz webowej,
  • zintegrowana obsługa czytników linii papilarnych.

Instalacja i użytkowanie systemu klasy biznes stawiają wyższe wymagania na etapie projektowania, instalacji i użytkowania.

Kontrola dostępu do szafek i schowków umożliwia ochronę współdzielonych zasobów przedsiębiorstwa, zarządzanie ich użytkowaniem oraz weryfikację tego, kto i w jakim czasie nimi dysponował. Redukuje to koszty pracownicze oraz eliminuje możliwość wystąpienia błędu ludzkiego. Dostęp uzyskuje się za pomocą przyjaznemu, intuicyjnemu panelowi kontrolnemu.

Kontrola dostępu do kluczy i przedmiotów umożliwia ochronę zasobów obiektu. System ten pozwala na elektroniczny nadzór nad kluczami oraz ich historią obiegu.

Kontrola dostępu do szafek, schowków, kluczy i przedmiotów to:

  • Elektronicznie kontrolowany dostęp do kluczy.
  • Rejestracja obiegu kluczy.
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników.
  • Raportowanie działań użytkowników i obiegu kluczy.

Kontrola dostępu i automatyka hotelowa mogą być dostosowane do potrzeb każdego rodzaju hotelu. Mogą obejmować zarządzanie dostępem do pokoi, obsługę pomieszczeń wspólnych oraz automatykę pokoi.

Kontrola dostępu i automatyka hotelowa to:

  • elektroniczne zamki do drzwi pokojowych,
  • intuicyjne zarządzanie rezerwacjami i dostępem gości,
  • integracja z systemami zarządzania hotelem (PMS),
  • automatyzacja obsługi pokoi (światła, klimatyzacja, itp.).

Miej biznes pod kontrolą!

Chcesz poznać bardziej szczegółowe informacje na temat ofert oraz dostępności poszczególnych rozwiązań? Chętnie pomożemy w doborze systemu, który najlepiej spełni Twoje potrzeby.

 

X