Kontrola dostępu dla bezpieczeństwa i efektywności firmy
Standardowa kontrola dostępu przeznaczona jest dla systemów, które mają realizować popularną, powszechnie oczekiwaną funkcjonalność. Umożliwia zarządzanie ruchem osób w obiekcie przy użyciu typowych scenariuszy i zwykle nie oferuje funkcji dodatkowych takich jak automatyka budynkowa czy integracja z platformami zarządzania bezpieczeństwem (PSIM, SMS, VMS, CCTV). Szymex oferuje opcje standardowe oraz bardziej zaawansowane, a także dopasowane funkcjonalności.
Standardowa kontrola dostępu to:
- średni poziom kosztów zakupu urządzeń i wykonania instalacji,
- proste i intuicyjne oprogramowanie zarządzające,
- możliwość łączenia w jednym systemie urządzeń sieciowych oraz autonomicznych,
- jednolity system zarządzania uprawnieniami dostępu,
- wsparcie małego i średniego biznesu, a także firm z sektorów komercyjnego, mieszkaniowego i publicznego, branży przemysłowej, wypoczynkowej, edukacyjnej, służby zdrowia i innych.
Zaawansowana kontrola dostępu (Enterprise) przeznaczona jest głównie dla średnich i dużych obiektów, w których rola systemu kontroli dostępu wykracza poza typową logikę, oferując integracje z innymi systemami funkcjonującymi w obiekcie. System może pełnić rolę głównego systemu informatycznego, zawierając bazę danych użytkowników obiektu, dostępną dla innych systemów budynkowych.
Zaawansowana kontrola dostępu to:
- serwerowa baza danych,
- interfejs programowy do sterowania systemem i dostępu do bazy danych,
- zaawansowane funkcje kontroli dostępu,
- integracje z zewnętrznymi platformami bezpieczeństwa i automatyki,
- obsługa systemów rozproszonych terytorialnie,
- oprogramowanie zarządzające w architekturze klient-serwer,
- obsługa z poziomu aplikacji mobilnej oraz webowej,
- zintegrowana obsługa czytników linii papilarnych.
Instalacja i użytkowanie systemu klasy biznes stawiają wyższe wymagania na etapie projektowania, instalacji i użytkowania.
Kontrola dostępu do szafek i schowków umożliwia ochronę współdzielonych zasobów przedsiębiorstwa, zarządzanie ich użytkowaniem oraz weryfikację tego, kto i w jakim czasie nimi dysponował. Redukuje to koszty pracownicze oraz eliminuje możliwość wystąpienia błędu ludzkiego. Dostęp uzyskuje się za pomocą przyjaznemu, intuicyjnemu panelowi kontrolnemu.
Kontrola dostępu do kluczy i przedmiotów umożliwia ochronę zasobów obiektu. System ten pozwala na elektroniczny nadzór nad kluczami oraz ich historią obiegu.
Kontrola dostępu do szafek, schowków, kluczy i przedmiotów to:
- Elektronicznie kontrolowany dostęp do kluczy.
- Rejestracja obiegu kluczy.
- Zarządzanie uprawnieniami użytkowników.
- Raportowanie działań użytkowników i obiegu kluczy.
Kontrola dostępu i automatyka hotelowa mogą być dostosowane do potrzeb każdego rodzaju hotelu. Mogą obejmować zarządzanie dostępem do pokoi, obsługę pomieszczeń wspólnych oraz automatykę pokoi.
Kontrola dostępu i automatyka hotelowa to:
- elektroniczne zamki do drzwi pokojowych,
- intuicyjne zarządzanie rezerwacjami i dostępem gości,
- integracja z systemami zarządzania hotelem (PMS),
- automatyzacja obsługi pokoi (światła, klimatyzacja, itp.).
Miej biznes pod kontrolą!
Chcesz poznać bardziej szczegółowe informacje na temat ofert oraz dostępności poszczególnych rozwiązań? Chętnie pomożemy w doborze systemu, który najlepiej spełni Twoje potrzeby.