Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
do 100 abonentów IP (w tym 18 abonentów telefonów systemowych IP)
do 12 cyfrowych telefonów systemowych
Cechy sprzętowe:
wewnętrzna brama IP - bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów - obsługa protokołów SIP oraz IAX2 (kodeki G.711, G.729)
wewnętrzna brama GSM obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) - optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej (czytaj o Slican MobilePhone), obsługa sms
współpraca z ISDN-BRA (2B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
zintegrowany system nagrywania - Embedded Recording - do 8 kanałów nagrywania - wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
monitoring i zarządzanie CCT-1668 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie - poprzez modem lub Internet
współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi oraz systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202 i CTS-203
współpraca z bramofonami Slican
współpraca z systemem Slican DECT-IP
współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102 oraz moduły sterowania oraz kontrolowania automatyki budynków
Cechy funkcjonalne:
wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe)
aplikacja Slican TelefonCTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera ? estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
aplikacja Slican TouchCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
inteligentna dystrybucja połączeń ? Slican ACD ? dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
wsparcie dla pracy mobilnej ? rozwiązania Slican MobilePhone ? telefon równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
program taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
INVENIO API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 4 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
TELEKONFERENCJE - do 32 uczestników konferencji
system Poczty Głosowej
usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
abonenci wirtualni (konta)
AUTOMATYKA - zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania
Inne:
dostępne jest wykonanie naścienne (CXS-0424.WM) lub do 19'' zabudowy RACK (CXS-0424.2U)
zasilanie ~230 V; 50 Hz
zasilanie awaryjne w wersji CXS-0424.2U-UPS i CXS-0424.WM-UPS
Szymex - profesjonalne doradztwo telekomunikacyjne oraz centrale telefoniczne.
Projektujemy i budujemy sieci komputerowe, sieci telefoniczne oraz systemy zabezpieczeń.
Szymex Poznań