Hotel jest wyjątkowym wyzwaniem dla integratora sieci telekomunikacyjnej. W dobie powszechności telefonii IP i GSM centrala telefoniczna w hotelu jest w coraz większym stopniu środkiem i narzędziem integracji, a nie tylko pośrednikiem w komunikacji. Obecnie centrala wraz z aplikacją hotelową wspiera przede wszystkim pracowników hotelu w efektywnej i sprawnej obsłudze gościa hotelowego.
Centrale telefoniczne Slican to nowoczesne i bardzo dobrze przygotowane do zastosowań hotelowych rozwiązania telekomunikacyjne. W ofercie Slican są zarówno centrale dla małych, kilku czy kilkunastopokojowych obiektów, jak i produkty dla hoteli, które mogą zaoferować miejsce dla kilkuset gości. Centrale Slican sprawdzają się ponadto w sieciach hoteli, gdzie wymagane jest zbudowanie komunikacji pomiędzy kilkoma połączonymi centralami. Rozwiązanie to obniża koszty operacyjne serwisu, połączeń pomiędzy hotelami w sieci oraz ułatwia kontrolę nad sprawnym działaniem central.
Systemy telekomunikacyjne Slican
współpracują z wieloma dostępnymi na rynku aplikacjami hotelowymi.
Szczegółowy opis funkcji realizowanych przez program hotelowy w oparciu o
dane przesyłane z centrali Slican znajdziecie Państwo w opisach
programów hotelowych. Nasze produkty realizują ponadto inne dodatkowe
usługi, które w znaczący sposób przyczyniają się do zaoferowania gościom
hotelowym wyższego poziomu obsługi i usprawniają pracę
personelowi. Slican
szybko reaguje na potrzeby stale zmieniającego się rynku hotelarskiego i
sugestie naszych kontrahentów rozwijających aplikacje hotelowe.
Korzystając z rozwiązań Slican w hotelu, sanatorium, centrum SPA itp.
macie Państwo gwarancję wysokiej jakości sprzętu oraz wsparcia
technicznego i handlowego.