Komunikator CTI
Najnowszej
generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę
zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań
działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane
funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij".
Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu
urządzeń.
Narzędzia
Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i
zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z
aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności
posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy
IPx Slican.
W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą
- Slican PhoneCTI - integracja komputera z telefonem.
- Slican WebCTI - integracja komputera z telefonem przez przeglądarkę internetową.
- Slican MobileCTI - wersja mobilna WebCTI
Aplikacja PhoneCTI
Rozbudowany
komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i
rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności
naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać
najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną
firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z
poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i
powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów.
Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką
komunikację.
Funkcjonalność

-
Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
-
Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
-
Wiadomości tekstowe - czat
-
Wiadomości SMS
-
Obsługa Flash SMS - wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy
natychmiast po otrzymaniu - niezależnie od ustawień wiadomości w
PhoneCTI
-
Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
-
Indywidualne ustawienia telefonu
-
Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
-
Usługa nie przeszkadzać (DND)
-
Usługa przekierowania (FWD)
-
Obsługa linków ?call to? w przeglądarkach
-
Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
-
Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
-
Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty ? pop up
-
Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
|
|
Książka i kontakty
-
Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
-
Opcja wyboru dowolnego serwera - automatyczna synchronizacja kontaktów
-
Ikony statusu abonentów ? dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
-
Opis wprowadzany przez użytkownika ? możliwość wprowadzenia opisu
określającego status biznesowy ? zebranie / poza firmą / szkolenie i
innych
-
Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
-
Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
-
Obsługa numerów zastrzeżonych ? prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
-
Historia połączeń, czatów, SMS
Aplikacja WebCTI
Przyjazna
aplikacja dostępna przez WWW, dzięki której można zdefiniować
różnorodne zachowania telefonu ? blokadę dla wybranych połączeń,
aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z
zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o
stanie konta ? kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak
Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów.
Funkcjonalność
-
Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
-
Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
-
Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
-
Praca z dowolną przeglądarką - Internet Explorer, Chrome, Firefox
-
Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android?, Windows Mobile, iOS.
-
Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy
innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
-
Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
-
Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
-
Blokada telefonu
-
Przywołanie konta
-
Ustawienie budzika
-
Przekierowanie na numer MobilePhone
-
Przekierowania (FWD)
-
Nie przeszkadzać (DND)
-
Usługa "Jestem tam"
-
Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
-
Uprawnienia Managera - zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie
zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość
przypisania do innego działu / grupy
-
Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
-
Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
-
Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
Książka i kontakty
-
Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
-
Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
-
Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
-
Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
-
Obsługa numerów zastrzeżonych - prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
-
Opis wprowadzany przez użytkownika - możliwość wprowadzenia opisu
określającego status biznesowy - zebranie / poza firmą / szkolenie i
innych
-
Możliwość dodawania kontaktów / działów / grup
-
Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń
-
Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
-
Filtry wyszukiwania w historii połączeń

Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI
Manager - kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy
-
Ma dostęp do książek telefonicznych pracowników
-
Ma dostęp do konfiguracji usług telefonicznych pracowników
-
Przydziela pracowników do działu / grupy
-
Może edytować prywatne książki telefoniczne pracowników
-
Może edytować publiczną książkę telefoniczną wg uprawnień nadanych przez administratora CTI
-
Może obserwować poziom kosztów połączeń pracowników / grupy

-
Administrator CTI
-
powołuje działy / grupy
-
powołuje Managerów działów
-
przydziela abonentów (Userów) Managerom działów
-
przydziela uprawnienia pracownikom (Userom) i Managerom takie jak:
dostęp do nagrań oraz dostęp do książek telefonicznych - dodawania /
usuwania / zmiany kontaktów
Aplikacja MobileCTI
Mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI - czyli wsparcie i zarządzanie
"telefonem" z telefonu komórkowego. Przyjazna aplikacja, dzięki której
można zdefiniować niektóre zachowania telefonu, aktywować usługi oraz
odsłuchać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi własnymi rozmowami
telefonicznymi. MobileCTI pozwala podobnie jak Slican PhoneCTI śledzić
historie wszystkich kontaktów.
Funkcjonalność
-
Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android?, Windows Mobile, iOS
-
Praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
-
Dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
-
Intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
-
Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
-
Przekierowanie na numer MobilePhone
-
Przekierowania (FWD)
-
Nie przeszkadzać (DND)
-
Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
-
Aplikacja w j. polskim i w j. angielskim
Książka i kontakty

-
Zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
-
Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
-
Wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
-
Obsługa numerów zastrzeżonych ? prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
-
Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
-
Opis wprowadzany przez użytkownika ? możliwość wprowadzenia opisu
określającego status biznesowy ? zebranie / poza firmą / szkolenie i
innych
-
Dostęp do historii połączeń telefonu
-
Dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online