« powrót

» Produkty

Komunikator CTI

Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.

Narzędzia Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican.

W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą

  • Slican PhoneCTI - integracja komputera z telefonem.
  • Slican WebCTI - integracja komputera z telefonem przez przeglądarkę internetową.
  • Slican MobileCTI - wersja mobilna WebCTI

Aplikacja PhoneCTI


Rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.

Funkcjonalność

1kom

  • Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Wiadomości tekstowe - czat
  • Wiadomości SMS
  • Obsługa Flash SMS - wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu - niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
  • Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
  • Indywidualne ustawienia telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Usługa nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa przekierowania (FWD)
  • Obsługa linków ?call to? w przeglądarkach
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
  • Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty ? pop up
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim

Książka i kontakty

  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
  • Opcja wyboru dowolnego serwera - automatyczna synchronizacja kontaktów
  • Ikony statusu abonentów ? dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
  • Opis wprowadzany przez użytkownika ? możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy ? zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych ? prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Historia połączeń, czatów, SMS

Aplikacja WebCTI


Przyjazna aplikacja dostępna przez WWW, dzięki której można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu ? blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta ? kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów. 

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
  • Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Praca z dowolną przeglądarką - Internet Explorer, Chrome, Firefox
  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android?, Windows Mobile, iOS.
  • Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
  • Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Blokada telefonu
  • Przywołanie konta
  • Ustawienie budzika
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa "Jestem tam"
2kom
  • Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • Uprawnienia Managera - zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim

Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych - prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Opis wprowadzany przez użytkownika - możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy - zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Możliwość dodawania kontaktów / działów / grup
  • Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń
  • Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń

3kom

Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI

Manager - kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy

  • Ma dostęp do książek telefonicznych pracowników
  • Ma dostęp do konfiguracji usług telefonicznych pracowników
  • Przydziela pracowników do działu / grupy
  • Może edytować prywatne książki telefoniczne pracowników
  • Może edytować publiczną książkę telefoniczną wg uprawnień nadanych przez administratora CTI
  • Może obserwować poziom kosztów połączeń pracowników / grupy

4kom

  • Administrator CTI
    • powołuje działy / grupy
    • powołuje Managerów działów
    • przydziela abonentów (Userów) Managerom działów
    • przydziela uprawnienia pracownikom (Userom) i Managerom takie jak: dostęp do nagrań oraz dostęp do książek telefonicznych - dodawania / usuwania / zmiany kontaktów

    Aplikacja MobileCTI


    5kom
    Mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI - czyli wsparcie i zarządzanie "telefonem" z telefonu komórkowego. Przyjazna aplikacja, dzięki której można zdefiniować niektóre zachowania telefonu, aktywować usługi oraz odsłuchać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi własnymi rozmowami telefonicznymi. MobileCTI pozwala podobnie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszystkich kontaktów.

    Funkcjonalność

  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android?, Windows Mobile, iOS
  • Praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
  • Dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
  • Intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • Aplikacja w j. polskim i w j. angielskim 

Książka i kontakty

6kom

  • Zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych ? prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Opis wprowadzany przez użytkownika ? możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy ? zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Dostęp do historii połączeń telefonu
  • Dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online