Sieciowanie
Zalety sieciowania IP PBX IPM-032 w sieci IP:
(protokoły VoIP: eSSL lub SIP 2.0)
-
tworzenie sieci do 15 serwerów / do 3999 abonentów (protokół extended Slican Smart Link)
-
logowanie do 100 operatorów VoIP
-
możliwość wykorzystania do 64 kanałów VoIP
-
sieciowanie również z serwerami innych producentów (protokół SIP 2.0)
-
sieciowanie tandemów - tworzenie sieci konwergentnej
-
wykorzystanie funkcji serwera - Mobile Phone, CallBack, przenoszenie
wywołań, przekazywanie połączeń, identyfikacja numerów CLIP itp.
-
korzystanie z otwartych protokół CTIP (współpraca z WebCTI / PhoneCTI)
-
korzystanie z otwartych protokół HOTELP (współpraca z aplikacjami hotelowymi)
-
współpraca z aparatami systemu IP DECT
-
zintegrowany interfejs Ethernet (LAN / WAN) umożliwiający zarządzanie lokalne i zdalne
-
zdalny dostęp przez ISDN/ zdalne zarządzanie i serwisowanie
-
niezależnie od ilości zlinkowanych serwerów Slican, mogą one być
zarządzane centralnie, przez jednego administratora z jednego stanowiska
-
transmisja głosu przez sieci IP
-
redukcja kosztów telekomunikacyjnych dzięki integracji abonentów z różnych lokalizacji w jedną sieć
Sieciowanie przez włączenie serwerów IP PBX IPM-032 do sieci LAN / WAN.

IP PBX serwer IPM-032 - jako serwer aplikacji i protokołów
IP PBX serwer IPM-032 jako serwer protokołów CTIP, XML, HTTP, HOTELP,
TAPI oraz EbdRECP umożliwia integrację z różnorodnymi aplikacjami innych
producentów, gdzie wartością dodaną jest wdrożenie branżowego
oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów inwestycyjnych w
sprzęt i inne urządzenia.
Aplikacje firmowe Slican zaprojektowano z myślą o uniwersalności i
dostępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności
posiadania dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican.
Narzędzia CTI Slican dostarczają kompleksowej komunikacji zwiększając
wydajność biznesu i administracji w komunikacji wewnętrznej i poza
siecią PBX.

Kontrola kosztów
IP PBX serwer IPM-032 zapewnia pełną kontrolę kosztów połączeń
telefonicznych. Oferowane aplikacje dostarczają informacji post jak i
online o generowanych kosztach połączeń, a rozwiązania funkcjonalne
zastosowane w serwerach mają służyć optymalizacji wydatków ponoszonych w
firmie na telefonię.
Klienci mają do dyspozycji funkcjonalność LCR oraz aplikację Slican
BillingMAN, których zastosowanie daje wymierne korzyści i oszczędności.
LCR (Least Cost Routing) jest rozwiązaniem telekomunikacyjnym, które
umożliwia kierowanie przez centralę połączeń wychodzących do danej sieci
operatora, bramki VoIP lub GSM przy jednoczesnym wyborze najtańszej
drogi połączenia. System LCR może również wybierać połączenia w obszarze
usług jednego operatora wybierając np. spośród różnych taryf.

IP PBX serwer IPM-032 w oparciu o informacje od operatorów
telekomunikacyjnych (taryfy zapisane w systemie) samodzielnie kieruje
ruch na łącze, które aktualnie obsługiwane jest za najniższą stawkę. W
zależności od decyzji użytkownika oraz zasobów sieci możliwe jest
zdefiniowanie ruchu międzynarodowego poprzez tanią sieć VoIP, a połączeń
na komórki poprzez kartę GSM zainstalowaną w serwerze Slican.
Połączenia między abonentami firmowymi są wtedy realizowane zgodnie z
ofertą operatora w promocyjnej cenie lub nawet nieodpłatnie.
Slican BillingMAN umożliwia rozliczanie połączeń na podstawie cenników i
taryf właściwych dla każdego operatora, czy też indywidualnie
zdefiniowanych przez właściciela serwera. Aplikacja doskonale radzi
sobie z rozliczaniem tradycyjnych planów taryfowych, jak i taryf
sekundowych oraz opłat inicjacyjnych. Jej rozszerzona wersja
BillingMAN.plus dodatkowo wykonuje statystykę ilości generowanych
połączeń i wynikajacą z tego analizę zajętości poszczególnych linii.
Dzięki danym zestawionym w postaci tabel oraz wykresów szybko i
wygodnie prezentowane są wyniki analizy. Raporty mogą być przygotowane z
uwzględnieniem parametru czasowego - na dany dzień lub za dany okres,
dla wybranej grupy numerów (np. działu sprzedaży), jednego abonenta lub
dla określonej kategorii połączeń - np. międzynarodowych. Raporty mogą
być też tworzone dla ruchu przychodzącego. Informacje uzyskane za pomocą
modułu analizy mogą dać odpowiedź na pytanie, czy ruch telefoniczny w
firmie jest prawidłowo zorganizowany i jakie należy poczynić kroki, aby
go usprawnić. Informacje te mogą być cenną wskazówką przy organizacji
działów typu Call Center, serwisów i innych służb, które muszą być
zawsze dostępne dla kontrahentów. |
 |
Organizacja pracy
CALL CENTER
Skuteczne dotarcie do klienta, jego efektywna i profesjonalna obsługa a
także łatwość kontaktu klienta z firmą mają kluczowe znaczenie w
strategii działalności nowoczesnej firmy. Dobra organizacja pracy to
podstawa dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju firmy. Dla działów
Call Center bardzo istotne jest zminimalizowanie czasu reakcji na
połączenie przychodzące oraz szybkie załatwienie potrzeb klientów. IP
PBX serwer IPM-032 jest doskonałym rozwiązaniem, które pozwoli równiez
małym firmom na stworzenie działu Call Center.
Korzyści wynikające z zastosowania IP PBX serwera IPM-032 w działach Call Center:
-
alternatywa dla kosztownych systemów tworzonych z myślą o rozbudowanych działach Call Center
-
elastyczne dostosowanie wielkości serwera do indywidualnych potrzeb danej firmy
-
możliwość integracji z zewnętrznymi, dodatkowymi aplikacjami poprawiającymi organizację pracy działu Call Center
Dzięki integracji IP PBX serwerów IPM-032 z aplikacjami Call Center użytkownik zyskuje między innymi:
-
identyfikację numerów przychodzących oraz danych rozmówcy przed podniesieniem słuchawki
-
szybki dostęp do informacji powiązanych z klientem w systemie ERP
-
dostęp do historii połączeń przychodzących, co ułatwia kontrolę procesu komunikacji z klientem
-
przejrzystą prezentację danych
-
łatwe dodawanie nowych klientów do bazy Call Center
-
wygodny dostęp do billingów z podziałem na poszczególnych konsultantów i klientów
-
nagrywanie i archiwizację rozmów z klientami Call Center
-
możliwość elastycznej integracji dzięki otwartym protokołom z aplikacjami zewnętrznymi, zgodnie z wymaganiami odbiorcy
Korzyści z zastosowania IP PBX serwerów IPM-032 dla rozwiązań Call Center:

Infolinie INVENIO
Elastyczna nawigacja, przyjazna i pomocna dla klientów, którzy dzwonią
do firmy lub petentów, którzy muszą skontaktować się z urzędem.
Korzystanie z infolinii Slican INVENIO, powoduje, że klient nie musi
odsłuchiwać długich zapowiedzi lub muzyki. INVENIO pozwala na szybkie
połączenie z konkretnym działem lub numerem wewnętrznym.
-
dzięki INVENIO pracownicy firmy lub urzędu mogą być odciążeni od odbierania telefonów, nie wymagających osobistego kontaktu
-
dzięki INVENIO wszystkie połączenia przychodzące będą odebrane
-
dzięki INVENIO można obsłużyć jednocześnie kilka połączeń przychodzących na ten sam numer
-
w każdej chwili, z każdego poziomu INVENIO dzwoniący może uzyskać połączenie z operatorem
Infolinie INVENIO umożliwiają nagrywanie komunikatów, informacji lub
odtworzenie muzyki dla oczekujących na połączenie klientów. Może to być,
np. informacja o aktualnej promocji w hotelu, menu w restauracji, ważny
komunikat w urzędzie. W dziale sprzedaży infolinie INVENIO mogą być
wykorzystane, np. do obsługi konkursów czy akcji promocyjnych. Dzięki
INVENIO klienci mogą być obsługiwani w kilku językach. Wybór języka
komunikatów może być dokonany już na początku rozmowy.
Infolinie Slican umożliwiają wyróżnienie najważniejszych klientów,
przydzielając im tzw. nr PIN VIP - który jest przywilejem priorytetowego
połączenia telefonicznego z danym pracownikiem "opiekunem klientów
VIP".
W IP PBX serwerze IPM-032 można utworzyć do 99 różnych infolinii oraz
łączyć je ze sobą tworząc rozbudowane systemy automatycznych zapowiedzi.
Przykładowe zastosowanie infolinii INVENIO w IP PBX serwerze IPM-032:

Najnowsze infolinie API - pozwalają zintegrować informacje przesyłane do IP PBX serwera Slican IPM-032 z danymi z zewnętrznej bazy danych.

Dla sprawnej organizacji pracy wystarczy serwer Slican IPM-032 oraz
baza danych klientów firmy. Niezawodna integracja pozwoli firmie na
sprawną obsługę klientów na najwyższym poziomie. Połączenia, które
powinny trafić do oddziałów terenowych będą odrzucane.
Przykład zastosowania infolinii API w firmie doradczej:

RecordMAN
Zarówno w małej, średniej i dużej firmie, jakość obsługi klienta jest
bardzo ważna. Wiele firm i instytucji wymaga nowoczesnych rozwiązań
umożliwiających nagrywanie oraz zarządzanie nagranymi rozmowami
telefonicznymi. Slican RecordMAN jest pakietem aplikacji służących do
współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów Embedded Recording.
RekordMAN składa się z dwóch aplikacji:
-
RecordMAN.server - umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera sieci lokalnej
-
RecordMAN.client - służy do wyszukiwania i odsłuchiwania
interesujących nas nagrań. Odtwarzanie i filtrowanie nagrań możliwe jest
wg różnorodnych kryteriów
Aplikacja zapewnia wysoką niezawodność, szczególnie w firmach lub
instytucjach, w których nagrywane są wszystkie rozmowy telefoniczne.
-
RecordMAN realizuje w serwerach IPM-032 jednoczesne nagrywanie do 12 kanałów
-
czas zarejestrowanych rozmów, ograniczony jest wyłącznie pojemnością dysku, na którym są przechowywane pliki z nagraniami
-
zapewnia rozbudowane narzędzia i filtry do wyszukiwania nagrań
-
stopniowanie uprawnień do pobierania i odsłuchu nagrań, ochrona za pomocą haseł gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa
-
ułatwia pracę, odsłuchanie nagranych rozmów w danej firmie oraz ich
wielokontekstowa analiza pozwala na szybką reakcję na sygnały płynące od
klientów
-
wspiera pracę jednostek administracji rządowej i samorządowej -
rejestracja połączeń w centrach powiadamiania ratunkowego, w obsłudze
petentów urzędu i innych

Telekonferencje
Korzystanie z telekonferencji oferowanych w IP PBX serwer IPM-032
pozwala na jeszcze lepszą organizację pracy. Pracownicy nie muszą być
odrywani od swoich obowiązków wyjeżdżając w kilkudniowe delegacje. Po
zakończeniu telekonferencji wracają do pracy i swoich klientów.
Telekonferencje Slican są tanim i optymalnym rozwiązaniem dla firm.
IP PBX serwer IPM-032 umożliwia korzystanie z telekonferencji zarówno
dla abonentów centrali firmowej, jak i numerów zewnętrznych w tym GSM i
IP. Telekonferencje ułatwiają zarządzanie, przepływ informacji przez co
optymalizują organizację pracy. Dostępne są rozwiązania konferencyjne
dla 12 uczestników oraz możliwość prowadzenia nawet do 4 konferencji
jednocześnie.
Telekonferencje zorganizujesz:
-
używając telefonu systemowego
-
programując uczestników konferencji za pomocą Slican ConfigMAN
Telekonferencje Slican dostępne są też w trzech wersjach:
GRUPY KONFERENCYJNE - optymalne rozwiązanie telekonferencyjne
dla abonentów, organizujących regularne konferencje, odbywające się w
stałym składzie, modyfikowany w niewielkim stopniu.
POKOJE KONFERENCYJNE - rozwiązanie dla rozproszonych
organizacji, które mają potrzebę aranżacji telekonferencji ad hoc, a
lista uczestników telekonferencji jest zmienna.
KONFERENCJE PRYWATNE - dostępne są dla każdego użytkownika
telefonu systemowego Slican (z wyjątkiem CTS-102.HT). Inicjator
telekonferencji prywatnej staje się jednocześnie jej managerem, może
zaprosić do konferencji abonentów sieci wewnętrznej jak i zewnętrznej - w
tym abonentów IP lub GSM.