« powrót

» Produkty

Serwer VoIP dla Ciebie

Serwer VoIP wybrane funkcje:

  • Dowolna liczba kont sip /numery wewnętrzne/*
  • Dowolna liczba linii miejskich VoIP /konta sip, sip trunk (DDI)/*
  • Dowolna liczba jednoczesnych połączeń*
  • Przekierowania połączeń - możemy być dostępni pod jednym numerem służbowym
  • Transfery połączeń
  • Połączenie oczekujące
  • Konferencje
  • Grupy/kolejki
  • Follow-me
  • Ring Grupy
  • Tryby pracy centrali /dzień, noc, przerwa, święta, inne/
  • Zapowiedzi słowne
  • IVR /interaktywne menu/
  • Bilingi
  • Statystyki
  • Nagrywanie rozmów
  • CLIP
  • CLIR
  • Music on hold
  • Fax to mail
  • Wysyłanie faksów przez interfejs Web
  • Poczta głosowa
  • Poczta głosowa na e-mail
  • Wsparcie dla interfejsów analogowych oraz cyfrowych
  • Sieciowanie wielu central /niezależnie od położenia geograficznego/
  • Oprogramowanie Asterisk /darmowa licencja/

----------------------------------------------------------------------------

*uzależnione od mocy obliczeniowej komputera/serwera

ZALETY

  • Można wykreować dowolną liczbę jednoczesnych połączeń wychodzących oraz przychodzących przy zastosowaniu jednego konta VoIP**
  • Bardzo duża oszczędność, nie trzeba utrzymywać kilku lub kilkunastu abonamentów; wystarczy tylko jedno konto VoIP z numerem miejskim za 1 zł miesięcznie !!!** Można przenosić istniejącą numerację**
  • Skalowalność; można wykreować dowolną liczbę linii wewnętrznych; jednym ograniczeniem jest moc obliczeniowa serwera
  • Elastyczność systemu ? centralę można zabrać w dowolne miejsce, podłączyć do Internetu i nie musisz już prosić operatora o przeniesienie linii. Niejednokrotnie wiąże się to z długimi terminami oraz obawą, że nie będzie możliwości technicznych.
  • Automatyczne kopie zapasowe na zdalny serwer.
  • Centrala się nie starzeje, nie ma problemu z dostępnością kart, w przypadku awarii przywracamy kopię zapasową na kolejny PC/serwer.
  • Uprawnienia idą za telefonem. Jeżeli pracownik zmienia miejsce pracy, zabiera telefon ze sobą. Po podłączeniu do gniazdka aparat loguje się do centrali i pobiera swoje ustawienia /dot. telefonów IP/
  • Ujednolicenie sieci wewnętrznej. Zarówno komputery i telefony używają jednej i tej samej.
  • Wszyscy abonenci w ramach jednej centrali rozmawiają ze sobą bez żadnych opłat gdziekolwiek są na świecie.
  • Każdy zalogowany użytkownik może korzystać ze wszystkich funkcji jakie oferuje mu centrala.
  • Jakie stosujemy terminale:
               -Telefony podłączone do sieci komputerowej przewodem sieciowym lub wifi
               -Darmowe aplikacje /na PC lub smartphone/
               -Bramki VoIP, do których można podłączyć tradycyjny telefon analogowy


CENTRALA POSIADA MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA MODUŁÓW CALL CENTER ORAZ CRM.

** dot. wybranych operatorów, więcej informacji udzielam telefonicznie.

Każda konfiguracja jest wyceniana indywidualnie, dlatego przed zakupem konieczny jest kontakt w celu ustalenia szczegółów inwestycji!

Sprzęt potrzebny do implementacji:

  • Mogą być to nowe, bądź poleasingowe urządzenia. Wartość komputera/serwera uzależniona jest od potrzeb i pojemności centrali.
  • W swojej ofercie posiadamy zarówno nowy jak i poleasingowy sprzęt markowych producentów Dell czy HP.
  • Istnieje możliwość implementacji centrali VoIP na sprzęcie dostarczonym przez zamawiającego.