Serwer VoIP dla Ciebie
Serwer VoIP wybrane funkcje:
- Dowolna liczba kont sip /numery wewnętrzne/*
- Dowolna liczba linii miejskich VoIP /konta sip, sip trunk (DDI)/*
- Dowolna liczba jednoczesnych połączeń*
- Przekierowania połączeń - możemy być dostępni pod jednym numerem służbowym
- Transfery połączeń
- Połączenie oczekujące
- Konferencje
- Grupy/kolejki
- Follow-me
- Ring Grupy
- Tryby pracy centrali /dzień, noc, przerwa, święta, inne/
- Zapowiedzi słowne
- IVR /interaktywne menu/
- Bilingi
- Statystyki
- Nagrywanie rozmów
- CLIP
- CLIR
- Music on hold
- Fax to mail
- Wysyłanie faksów przez interfejs Web
- Poczta głosowa
- Poczta głosowa na e-mail
- Wsparcie dla interfejsów analogowych oraz cyfrowych
- Sieciowanie wielu central /niezależnie od położenia geograficznego/
- Oprogramowanie Asterisk /darmowa licencja/
----------------------------------------------------------------------------
*uzależnione od mocy obliczeniowej komputera/serwera
ZALETY
- Można wykreować dowolną liczbę jednoczesnych połączeń wychodzących oraz przychodzących przy zastosowaniu jednego konta VoIP**
- Bardzo duża oszczędność, nie trzeba utrzymywać kilku lub kilkunastu abonamentów; wystarczy tylko jedno konto VoIP z numerem miejskim za 1 zł miesięcznie !!!** Można przenosić istniejącą numerację**
- Skalowalność; można wykreować dowolną liczbę linii wewnętrznych; jednym ograniczeniem jest moc obliczeniowa serwera
- Elastyczność systemu ? centralę można zabrać w dowolne miejsce, podłączyć do Internetu i nie musisz już prosić operatora o przeniesienie linii. Niejednokrotnie wiąże się to z długimi terminami oraz obawą, że nie będzie możliwości technicznych.
- Automatyczne kopie zapasowe na zdalny serwer.
- Centrala się nie starzeje, nie ma problemu z dostępnością kart, w przypadku awarii przywracamy kopię zapasową na kolejny PC/serwer.
- Uprawnienia idą za telefonem. Jeżeli pracownik zmienia miejsce pracy, zabiera telefon ze sobą. Po podłączeniu do gniazdka aparat loguje się do centrali i pobiera swoje ustawienia /dot. telefonów IP/
- Ujednolicenie sieci wewnętrznej. Zarówno komputery i telefony używają jednej i tej samej.
- Wszyscy abonenci w ramach jednej centrali rozmawiają ze sobą bez żadnych opłat gdziekolwiek są na świecie.
- Każdy zalogowany użytkownik może korzystać ze wszystkich funkcji jakie oferuje mu centrala.
- Jakie stosujemy terminale:
-Telefony podłączone do sieci komputerowej przewodem sieciowym lub wifi
-Darmowe aplikacje /na PC lub smartphone/
-Bramki VoIP, do których można podłączyć tradycyjny telefon analogowy
CENTRALA POSIADA MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA MODUŁÓW CALL CENTER ORAZ CRM.
** dot. wybranych operatorów, więcej informacji udzielam telefonicznie.
Każda
konfiguracja jest wyceniana indywidualnie, dlatego przed zakupem
konieczny jest kontakt w celu ustalenia szczegółów inwestycji!
Sprzęt potrzebny do implementacji:
- Mogą być to nowe, bądź poleasingowe urządzenia. Wartość komputera/serwera uzależniona jest od potrzeb i pojemności centrali.
- W swojej ofercie posiadamy zarówno nowy jak i poleasingowy sprzęt markowych producentów Dell czy HP.
- Istnieje możliwość implementacji centrali VoIP na sprzęcie dostarczonym przez zamawiającego.