Zintegrowane systemy CRM
Lepsza komunikacja i lepsza integracja
telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do
coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz
możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują
nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na
zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łatwość
obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie
znalazłeś rozwiązanie dla siebie!
Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy
poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania
teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają
integrację z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje, które mogą być
realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:
- informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z
poziomu aplikacji CRM - prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego
- wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych
kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM - kliknięcie w nr
telefonu
- możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM - kliknięcie na monitorze komputera
- odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
- przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu ? funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
- możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
- statystyki rozmów telefonicznych - źródło informacji dla handlowca, jak i menadżera grupy sprzedażowej
- billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwość
przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych
właściwych dla danej firmy
- rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
- rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
- możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
- przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta
- wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę GSM w centrali
- inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań firmy
Rozwiązania klasy CRM można integrować z centralami Slican, dostosowując zarówno system informatyczny, jak i urządzenie PBX do wielkości oraz specyfiki firmy.